حضور در نمایشگاه کشاورزی اصفهان 94 و معرفی دستگاه برداشت مکانیزه لوبیا

 شرکت هیدرو صنعت شریف در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی (ماشین آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری)  1394 (AGROMAC2015) که در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار شد، حضور یافت و اقدام به معرفی و ارائه دستگاه های برداشت مکانیزه لوبیا (لوبیاچین) و هد کمباین برداشت لوبیا و همچنین ادوات جابجایی، جمع آوری، بارگیری و تخلیه یونجه، علوفه و کاه خود نمود.

 AGROMAC2015

کلیه این ادوات و تجهیزات به همت متخصصین این شرکت توسعه یافته است. این ادوات خصوصا دستگاه برداشت یا درو مکانیزه لوبیا (که برای سایر محصولات ساقه بلند و کوتاه بوته ای مانند نخود، سویا، ماش و عدس نیز قابل استفاده است) که برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شده اند چنانکه انتظار می رفت مورد استقبال گسترده کارشناسان مکانیزاسیون، کشاورزان، دامداران و فروشندگان ماشین آلات کشاورزی قرار گرفت.

 توضیحات بیشتر در مورد این محصولات به زودی در سایت این شرکت قرار خواهد گرفت. این تجهیزات به محض اتمام تست ها و ثبت در سامانه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی که هم اکنون مراحل آن در حال اجراست قابلیت خرید به کمک وام خرید ادوات از بانک کشاورزی را خواهند داشت.

لازم به توضیح است از آنجا که تجهیزات و ادوات برداشت لوبیا و نخود و … جزء اولویت های مرکز توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی است 30 درصد از وام متعلقه به این تجهیزات بلاعوض خواهد بود.

 نمایشگاه کشاورزی اصفهان 94

نمایشگاه کشاورزی اصفهان 94

نمایشگاه بین المللی اصفهان 94

نمایشگاه بین المللی کشاورزی اصفهان 94

نمایشگاه بین المللی کشاورزی اصفهان 94

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *