تی آر TR-Electronic

TR Electronic

شرکت آلمانی TR-ELECTRONIC توانسته است با تکیه بر دانش فنی و تلاش سخت پرسنل متخصص خود، محصولاتی ایمن، بهینه و کارآمد، با کیفیت بالا و قیمت مناسب  تحویل مشتریان خود دهد. رنج محصولات این شرکت شامل انکودرهای دورانی، انکودرهای خطی، درایو، کامپیوترهای صنعتی، تجهیزات جانبی سیستم های کنترل و اتوماسیون است. محصولات این شرکت در تعداد بیشماری از کمپانی های شناخته شده در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

این شرکت برای هر کاربرد و هر صنعتی در حوزه اندازه گیری و اتوماسیون محصول ارائه داده است. علاوه بر محصولات استاندارد بیشمار ارائه شده، شرکت TR-ELECTRONIC آمادگی ساخت انکودرهای دورانی طبق نیاز خاص مشتری را دارد. تمام محصولات و راهکارهای ارائه شده شامل خصوصیات زیر است:

دقت ماکزیمم، نصب آسان، طول عمر بالا و قیمت مناسب.

انکودر های دورانی TR-ELECTRONIC با اسکن نوری و مغناطیسی، موقعیت دقیق را در صنایع تولید فولاد، نیروگاه های بادی، جرثقیل ها و کشتی ها مشخص می کند. همچنین انکودرهای ضد انفجار (explosion-proof encoder) در خطوط رنگ آمیزی به همراه هوزینگ های ضد انفجار مطابق با ATEX، ورژن های کوچک و مینیاتوری در تکنولوژی درمان و انکودر های با استاندارد SIL3 در صنایع با درجه ایمنی بسیار بالا از جمله محصولات این شرکت است. علاوه بر انکودر های دورانی با کیفیت بالا برای اکثر کاربردها، این شرکت گستره وسیعی از تجهیزات جانبی نظیر ابزارهای برنامه نویسی، صفحه نمایش، و تجهیزات مونتاژی جهت نصب سریع و آسان و بدون اشکال را نیز ارائه می دهد.

محصولات این شرکت عبارتند از:

  • انکودر های دورانی
    انکودرهای مطلق
    انکودرهای افزایشی
    انکودرهای wire actuated
  • انکودر های خطی
    انکودر خطی مغناطیسی
    glass scale/ transformation
    فاصله سنج لیزری
    تجهیزات جانبی

انواع انکودرهای دورانی (شفت انکودر) TR

انکودر با انواع خروجی

انواع انکورهای خطی (خط کش دیجیتال) TR

برای مشاهده همه محصولات TR-ELECTRONIC اینجا کلیک کنید

 

شرکت هیدرو صنعت شریف مفتخر است به عنوان نماینده TR ELECTRONIC در ایران، در زمینه مشاوره و تامین محصولات این شرکت فعالیت نماید. جهت دریافت مشاوره یا سفارش محصولات با ما تماس بگیرید.