درباره ما

شرکت هیدروصنعت شریف

شرکت هیدرو صنعت شریف در حوزه های فنی شامل مکانیک (طراحی سازه، ساخت و هیدرولیک)، برق (الکترونیک و قدرت) و همچنین در حوزه های بازرگانی و تأمین قطعات فعال بوده و با تجارب کاری ارزنده به عنوان طراح و سازنده با بهره مندی از کارگاه ساخت و مونتاژ آماده ارائه خدمات می باشد. این شرکت با به کارگیری توانایی های کارکنان بخش مهندسی و بازرگانی در تلاش است تا علاوه بر فعالیت در زمینه های طراحی و اجرای پروژه ها، با اخذ نمایندگی و اجازه فروش برندهای معتبر جهانی در امور بازرگانی و فروش این محصولات به خریداران داخلی نیز مشارکت داشته باشد.

ترکیب تخصصی کارکنان و کارشناسان این گروه به شرح ذیل است:

  • دکتری مهندس مکانیک
  • کارشناس ارشد مهندسی مکانیک
  • کارشناس مهندسی مکانیک
  • کارشناس ارشد مهندسی برق
  • کارشناس مهندسی برق

علاوه بر انجام پروژه ها به صورت سیستمی، این شرکت می تواند اقدام به انجام فعالیت های مشترک با مشتری یا شرکت های همکار در راستای موضوعات زیر و یا مشابه آن بنماید:

  1. ارائه پشتیبانی فنی و مشاوره، طراحی، نگهداری و نظارت در زمینه پروژه های هیدرولیکی
  2. ارائه پشتیبانی فنی، مشاوره، طراحی و نظارت در زمینه ساخت انواع سازه های فلزی و سرومکانیزم های ثابت و قابل حمل و نظارت بر ساخت آنها (دقیق و غیر دقیق)
  3. طراحی و ساخت تابلوهای برق و فرمان، میکروکنترلر و پی ال سی برای کنترل حرکت و برای هیدرولیک
  4. سیستم های کنترل و ابزار دقیق
  5. ارائه کلیه خدمات بازرگانی (داخلی و خارجی) در زمینه تامین تجهیزات و قطعات
  6. ارائه پشتیبانی فنی، مشاوره، طراحی و اجرا در امر تجهیزات پرتابل و قابل نصب روی خودرو، تغییرات در خودروی باری در راستای بهبود کارایی سیستم، مانند تغییر فاصله محورها (Wheel Base)، طراحی شاسی کمکی و غیره
  7. ارائه پشتیبانی فنی، مشاوره، طراحی و نظارت در امر پروژه های مرتبط با مکانیک